Thursday, October 23, 2008

Hot Stuff ;)

Setiap orang mesti ada favourite stuff masing-masing. Seselalunya barang-barang ni meninggalkan sentimentle value yang tertentu. So, kat sini aku nak kongsi 6 barang yang paling aku sayang! Check-it out -->

(6) Bantal Busuk - kalau diikutkan daripada paras rupa...memang ramai yang tak selera nak pegang. Haha. Tapi, bau dia...fuyoo!! Memang takde kat mana-mana bantal pun lah! Senang cite, takde bantal ni aku tak nyenyak tido malam~



(5) Sony Ericsson - ini juga antara 'individu' yang memainkan peranan penting dalam hidup aku. Kalau sehari message tak masuk, alamatnya ada la yang tak kena tu. Pape pun, I must say thanks to ayah and mama for bought this mobile for me. Ngeh ngeh ngeh...



(4) Sony PSP - ini terus terang cakap hadiah birthday + konvo! Haks...actually aku ni bukan kaki game sangat, yang selalu mengadap mende alah ni Kaka je. Wakakaka (trademark Kaka time chatting dengan aweks-aweks). Tapi walau apa pun, tak dinafikan hidup menjadi sepi tanpanya.



(3) Sony Vaio - atas alasan nak buat assignment, ayah beli jugak laptop ni kat aku. Haha. Pada hal bleh je aku mintak laptop lain tapi...kalau hati dah berkenan nak buat camne kan...?



(2) Fossil - jam ni, girlfriend terchenta bagi! Hadiah sempena birthday...suka-suka!! Huhu~ gediks plak ;p



(1) Perodua Kelisa - memang tak terkira jasa Si Kenit ni kat aku. Takde 'dia' maka berkaki dua aja lah aku ke mana-mana. Huhu. Walaupun cc tak besar tapi dah beberapa kali aku balik Penang dalam masa 4 jam saja dari KL. Jadi tak hairan la kenapa Si Kenit mendapat tempat pertama dalam stuff yang paling aku sayang *wink!!

1 comment:

Anonymous said...

hee..yay..fossil menjadi hot stuff kamu yea?? good good :p
p/s: nway,, sume pun nak vaio kerr??? hiks..

hugs**