Friday, February 27, 2009

Lepas Khamis, Jumaat Then Sabtu, Ahad Dan Seterusnya

Jumaat. Penghulu segala hari.

Scene 1.

Aku mulakan dengan ke PPU, UKM atas sebab musabab bos nak jumpa. Bila dah kata bos nak jumpa maka aku pun prepare la dua tiga menda yang dia suruh buat last week...tapi seperti biasalah, bos aku yang sangai sempoi tak banyak tanya. Apa yang dia nak tahu cuma pasal laporan Kementerian *** yang aku pergi Selasa lepas. Explain punya explain tak sampai 5 minit aku dah keluar dari bilik dia. Haha. Hmm...kalau GRA yang lain tau sure gila babi jeles kat aku. Ngee :D sowie ya guys, bukan salah ibu mengandung~ haha. Ada kena-mengena ka??

Scene 2.

Lunch time!
Dengan Aliyah. Memandangkan Aliyah tak boleh nak makan makanan yang heavy maka hari ini lunch di Secret R. Aku order Chicken Black Pepper, Aliyah order Mushroom Soup sahaja. Huhu. Kesian betul tengok Aliyah...dah 2 hari makan soup. Esok pun plan nak makan soup jugak di Pizza Hut sebab katanya teringin nak makan Mushroom Soup dengan Garlic Bread. Huhu. Takpelah darl, sabaq sat nah. Nanti-nanti okay la tu...

Scene 3.

Class Teori Politik Malaysia...
Haih, tiap-tiap minggu berdebat! Paling tak best bila kena tajuk yang terpaksa menegakkan benang yang basah. Misalnya tadi, kumpulan kami (Kumpulan A) harus menyokong bahawa ISA, OSA dan AUKU itu sesuatu yang perlu. Adeh, dah macam wakil kepada Menteri Dalam Negeri pulak. Huhu. Walau pape pun, group kami kali ini diberi pujian oleh Prof. GM kerana berusaha untuk mencari point-point penting untuk menegakkan benang yang basah tadi tu. Hahaha.

Scene 4.
Aku tengah merepek kat sini. Hah? What the fish...?!

End. Tut...

2 comments:

aLs said...

hey hey..awak tak tidoq lagi kaa? apa awak merapu ni? haha...sejak bila ber 'awak'? geli plak..hiks..mwahx bucuk! esok nak mamam lasagna! :p

Wawa said...

ala..bgus sgt ker jad ra nih...
ye rr dpt lecturer yg xbrape serius mcm tu la jd nyer...
ra yg suke merayap ntah kemana2..hahahah