Monday, December 22, 2008

Aku Datang Kembali

Hey! Lama betul tak blogging... waduh-waduh, kekok je rasa. Huhu. Mungkin ini yang dikatakan manusia, asal tinggalkan sesuatu perkara then bila nak mulakan balik mesti rasa lain macam je kan? Macam baca Al-Quran; try la tak baca lama-lama. Gerenti gagap punya!! Confirm gua cakap lu! Haha.

Dah-dah... actually.

Aku tak punya idea untuk 'mencurahkan' sesuatu di blog ini. Jadi apa kata kita up-date pape yang patut seringkas yang boleh. Check it out.

:: Disember 7, 2008... percutian 'masam-masam manis' di Indonesia sempena Aidiladha. Macam-macam perkara dah berlaku yang malas aku nak ceritakan di sini. Namun pape pun thanks to mama and ayah atas percutian itu. Mwahx.

:: Disember 14, 2008... perginya salah seorang uncle ku ke pangkuan Ilahi buat selama-lamanya. Al-Fatihah...

:: Disember 20, 2008... Sabtu yang indah bersama Aliyah di Zoo Negara. Ini akan aku cerita lebih-lebih dalam post yang seterusnya. Tunggu~

So, itu saja untuk kali ini. Da daa.

2 comments:

aLs said...

wah!! lama nya tak update.. rindu dgn kisah2 kamu..hee..mwahx! btw, thanks for the best day at Zoo Negara :)

MHB said...

ur welcome dear...mwahx~