Sunday, November 23, 2008

Tidak Salah Sesekali

Sudah dua hari aku hanya di rumah. Tak ada aktiviti yang menarik selain mengadap Psp and Sudoku. Aliyah ada jugak tanya tak bosan ke duduk kat rumah...tapi aku? Entahlah, ok je. Mungkin sebab hari-hari pun bangun lewat kot. So, hari jadi pendek; tak terasa.

Sabtu, malam.

Baru terasa bosan. After dinner dengan Jern di Bangi Kopitiam kami terus balik. Masing-masing tak tahu nak buat apa. Jern masuk bilik then online. Aku sesorang di hall. Nak main Psp dah jemu. Sudoku? No, thank you. Text Aliyah...dia dah say "good night" sejak aku di Bangi Kopitiam lagi. Termenung. Haa...YouTube! Hmm, apa yang nak tengok?!

Sepi.

Khabir Bhatia yang bikin. Tak pernah tengok...elok sangat la time sepi macam ni. Haa ha. Ok lah~ takde scene letup-letup or tembak-tembak. Tapi jalan cerita tersusun. Aku bukan orang seni. Pandai memberi komen, kritik sesebuah karya. Apa yang pasti bila menonton bersendirian message itu sampai, buat aku terpikir tentang c.i.n.t.a.

Haih...dia dah tido. Nak telefon, tak elok ganggu orang sedang tido.

Kamu.

Esok jumpa, izinkan kita secret dahi kamu. Ya?

*Adakah sepi mengajar kita untuk menjadi jiwang? Tidak salah sesekali... ;)

1 comment:

aLs said...

:) so sweet. thanks for everything syg.to be more specific - thank you for loving me.

yeah. kita bercinta untuk belajar dah kenal erti cinta sebenar. bukan sekadar berkawan atas nama cinta. tapi lebih dari itu.

wah.

JIWANGness..hehe.. :)